Tenerife reisverslag 8-10 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu Tenerife reisverslag 8-10 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu

Tenerife reisverslag 8-10

Blijf op de hoogte en volg Noel

22 Juni 2015 | Spanje, Playa de las Américas

Reisverslag week 8-10

Ik ga hier vertellen wat ik zelf als bijzondere dingen heb ervaren in het werk.
's Avonds als je de minidisco hebt heb je veel ogen op je gericht dus mensen weten wie je bent. Het is leuk om gezien te worden, de gasten hebben er zelf ook plezier om.

Ook was er een dag in de week (donderdag) dat we een dag in een bepaalde thema, Flamenco of Brazilië hebben. Dan hebben we ook in plaats van sport- en spelactiviteiten en show over het thema. Ook moesten zelf in belachelijke kostuums onszelf tentoonstellen, gelukkig kunnen de gast hier om lachen. omdat de gasten er om lachen geeft het je toch een goed gevoel, ongeacht hoe je er bij loopt. Je krijgt veel leuke opmerkingen en kunt daar op in gaan. Sommige gasten kunnen ze zich daar heel erg mee vermaken en heb zo eens een avond aan een tafel met oude en jonge stellen die door heel Verenigd Koninkrijk wonen. Elke dag heb ik hun ook naar mijn spelactiviteiten gelokt en hebben daar plezier gehad. Ik heb zelfs twee mensen van die groep mee laten doen aan de kinderdisco. Wat ik hier geleerd en ervaren heb is, hoe gekker en meer open je bent, hoe meer je wordt gewaardeerd als entertainer. Dit had ik door op het moment dat de groep gasten een pakketje met spullen voor me hadden gemaakt voordat ze naar huis gingen.

In de miniclub is het altijd gezellig en niet te ingewikkeld. Het vervelende is alleen dat je niet alle talen beheerst van de gasten die kleine kinderen meenemen. Bij Frans en Spaanse kinderen was het heel lastig voor me om met hun te communiceren. Daarentegen had ik ook vaker Belgische en Engelse kinderen in de miniclub, wat een stuk makkelijker voor me is. Ook hier heb ik ervaren dat je de rol moet aannemen van een kind maar ook neem je de verantwoordelijkheden tot je buiten de rol om. Dit kan moeilijk zijn bij kinderen die slecht luisteren, maar gelukkig heb ik die niet veel gezien.

Dit was mijn reisverslag van de achtste, negende en tiende week. In week 11-12 kan ik meer vertellen over de eindstand van mijn stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noel

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1659

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage Tenerife

Landen bezocht: