Tenerife reisverslag week 5-7 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu Tenerife reisverslag week 5-7 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu

Tenerife reisverslag week 5-7

Blijf op de hoogte en volg Noel

01 Juni 2015 | Spanje, Playa de las Américas

Reisverslag week 5-7

Mijn weken zijn vrij eentonig. Alles word gedaan in regelmaat. Gelukkig als je in de dag zelf kijkt is er wel veel variatie en de dag is altijd anders, omdat er altijd nieuwe gezichten bijkomen. Zo ben je bezig met de volgende activiteiten overdag met de gasten:

- Simpele terras spelletjes (shuffleboard, bowlen met rubber bowlingset)
- Spellen bij de animatie spot (Sjoelen, tafeltennis, darten, boogschieten, luchtbuks schieten)
- Zwembad spellen (Waterpolo en watervolleybal)
- Voetballen

Als je de miniclub hebt moet je de kinderen vermaken met o.a.:

- Kleuren/tekenen/verven
- Duplo
- Klei
- Knutselen
- Blokken
- Buiten spelen
- Schminken
- Ballon figuurtjes maken

's Avonds na het eten moet je bij de ingang van het restaurant verwelkomen en daarna moet degene die overdag de miniclub doet de minidisco( dansen met kleine kinderen op kinderliedjes) doen samen met een andere entertainer. Degene die de activiteiten deed moet langer bij het restaurant gasten verwelkomen en na de minidisco moeten wij allebei met de gasten praatjes maken.

Dit was mijn reisverslag van de vijfde, zesde en de zevende week. In week 8-10 kan ik meer vertellen hoe ik het zelf heb ervaren na zo'n tijd.