Tenerife reisverslag week 1-2 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu Tenerife reisverslag week 1-2 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Noel Vos - WaarBenJij.nu

Tenerife reisverslag week 1-2

Door: Noël Vos

Blijf op de hoogte en volg Noel

04 Mei 2015 | Spanje, Playa de las Américas

Reisverslag week 1-2

Ik was erg enthousiast toen we vertrokken vanaf het vliegveld naar Tenerife. Ik was benieuwd wat mij te wachten stond, want ik heb nog nooit eerder animatie werk gedaan.

Het eerste weekend heb ik een hotelkamer met Ruben gedeeld en mochten we van de baas Tenerife een beetje bezichtigen. De maandag daarna zijn we een soort werk-visum gaan aanvragen, dit is een soort Spaans paspoort.
Wij moeten om salaris te ontvangen ook een Spaanse bankrekening hebben. We zijn zowat een inwoner van Spanje nu.
We werden deze dag ook overgeplaatst naar een nieuwe slaapplek. Dit viel heel erg tegen. We werden door de degene die er al in woonde rondgeleid, we moesten het appartement met hem delen. Het appartementje stelde niks voor. Het had een badkamer met een deur die niet dicht ging en er was één halletje en één slaapkamer en dat was het. Het had voor de rest ook geen deuren. We sliepen met zijn drieën op dezelfde kamer.

Dit was de reisverslag wat mij de eerste twee weken heeft bezig gehouden. Over de stage zelf kan ik pas meer vertellen in week 3-4.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noel

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1656

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 12 Juni 2015

Stage Tenerife

Landen bezocht: